BOKA PASS  |  BOKA PADEL

BOKA GRUPPTRÄNING, Crossfit och YOGA

Boka i appen

Bokning av all gruppträning, CrossFit och yoga-pass gör du enklast i vår app WE Träning och Hälsa som du hittar här:

App Store och Google Play

Boka i webbläsare

Du kan även boka pass i en webbläsare här:

BOKA

För att kunna boka våra pass behöver du ett medlemskap, mer om vilka medlemskap vi erbjuder hittar du här:

BLI MEDLEM

BOKA PADEL

Boka i MATCHI

Boka padel gör du genom att ladda ned appen Matchi. Sök sedan efter den av våra anläggningar du vill boka på. Padel går att boka 05.00-24.00 varje dag året om.

App Store och  Google Play

Boka i webbläsare

Du kan även boka direkt i din webbläsare här:

BOKA

BOKNINGSREGLER

BOKNING

Bokning av pass görs enklast i appen ”WE Träning och Hälsa”, eller på hemsidan under BOKA.

Följande antal pass kan man ha bokade samtidigt beroende på träningsform:

– Crossfit: 5 pass

– Yoga: 6 pass

– Gruppträning: 8 pass

Har man tillgång till alla tre träningsformer i sitt medlemskap så kan man alltså ha totalt 19 pass bokade samtidigt.

För samtliga träningsformer gäller att du kan boka pass max 30 dagar fram i tiden.

AVBOKNING

Avbokning av pass måste ske SENAST 2 timmar innan passet börjar, sen låses platsen och WE RÄKNAR med att du kommer.

Denna regel har vi för att reserver som får en plats när andra avbokar ska hinna ta sig till anläggningen.

Avbokning görs i appen eller på hemsidan under BOKA.

Glömmer du att avboka dig i tid och inte kommer på ett pass får du en NOSHOW (mer info längre ner). 

INCHECKNING

Du blir automatiskt incheckad på passet om du använder ditt armband i någon läsare eller i incheckningsdisken – gör det ÄVEN om dörren är öppen, då vet vi att du är på plats och instruktören ser i appen att du är på anläggningen, således behövs INGEN lapp och vi sparar skog. 

UPPROP

Upprop av bokade på ett pass sker 5 min innan passets start (prick för Crossfit) och då checkar instruktören in de som inte är incheckade än. Var på plats under uppropet för att vara helt säker på att behålla din plats.

Är du inte på plats och inte incheckad under uppropet så går din plats till en reserv.

SEN TILL PASSET

OM du kommer sent till ett pass så är risken stor att du inte får vara med.

Har ett yoga- eller gruppträningspass börjat så släpper vi inte in fler även om det finns plats, respektera det och de andra som är i tid.

Missar du uppropet men får komma in så är det upp till dig att CHECKA in själv för att slippa en NOSHOW. Du har fram till 15 min efter passets start på dig checka in i någon av läsarna eller incheckningsdisken för att slippa en NOSHOW.

Så om något händer på vägen till WE och du kommer 10 min försent så kommer du INTE kunna vara med på passet men du kan alltså checka in själv, slippa en NOSHOW och träna i gymmet.

NOSHOW

Vid 3 NOSHOWs inom 14 dagar så blir du spärrad för att kunna boka ytterligare träningspass i 14 dagar.

Det går att häva spärren i appen genom att betala 100 kr, följ instruktionerna i appen om du vill göra det.

Viktigast av allt, vet du att du inte kan komma till ett bokat pass, se till att avboka dig i tid så någon annan får chansen.